دو چیز گرانبها

دو چیز گرانبها

نگاهی به قرآن و عترت
دو چیز گرانبها

دو چیز گرانبها

نگاهی به قرآن و عترت

شهید سفارش کننده صلوات

شهید صلوات 2

امروز صبح جمعه ای مسیر خونه تا امامزاده طاهر با دو چرخه رفتم تا به دوست شهیدم سر بزنم .فاتحه وصلواتی و چند تا عکس گرفتم .سه سال از من کوچکتر بوده و لی مدال بزرگیش چه زود گرفته بود و ما همچنان منتظر,امیددارم که برای ما هم دعا کنند تا به اونا برسیم .چیزی غیر از شهادت زیان است.ان شا الله ما از زیانکاران نباشیم.شهید غواص و شهید مدافع حرم ازهمسا یه هاش هستند یه جانباز شهید هم تازگی در کنارش آرام گرفته است.

شهید صلوات

شهید صلوات قسمت دوم

مزار شهدای امامزاده طاهر مهرشهر مجموعه ای از شهدای دفاع مقدس ,غواص,امنیت ,جانباز,مدافع حرم را در خود جای داده است.صبح جمعه حال و هوای خاص خودشو داره .صدای حزین دعای ندبه که از امامزاده پخش می شد ,هنگامی که سر قبر شهید صلوات نشسته بودم  ؛روح را نوازش می داد.تابلوی سبزیی که دعای امیر کلام راروی اون نقش بسته بود,خوندم .واقعا اگه بشریت علی علیه آلاف تحیه و سلام را نداشت هیچی نداشت.السلام علی اهل لا اله الا الله بحق ... بیامرز هرکس که گفت لااله الا الله دعاهاش وسعت جهانی داره .حقا که هرچه صلوات و سلام بر این خاندان پاک و دوست داشتنی بفرستی باز کمه .باید اونطرف رفت و دید  البته خودم نرفتم از برگشته ها شنیدم که چه برکات و خیرات داره صلوات بر محمد و آل محمد. ده تا صلوات نثار شهید صلوات کردم و به خونه برگشتم.

شهید غواص

شهید صلوات قسمت دوم

شهید صلوات در مزار شهدای امامزاده طاهر صبح جمعه ای زیارت کردم.نزدیکش به تازگی یک جانباز بعد از مدتها انتظار به یاران شهیدش پیوسته بود.